Kategóriák
Kategóriák
Fontos tudnivalók!

Azon termékeinknél, melyeket aznapi feladással tudunk biztosítani a kedves vásárlónak (8 óráig leadott rendeléseknél), a várható kiszállítás ideje; MPL futárszolgálattal és MPL Posta pontra 4-6 munkanap országosan. 

Amennyiben nem tudjuk aznapi feladással a megrendelését feldolgozni, mihamarabb státusz értesítő e-mailt küldünk rendelésének állapotáról. pl.: mikorra szerezhető be.

Köszönjük a figyelmet!

Vevőszolgálat:

06 30 821 31 76

Facebook csoport
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Hugo Boss női


Hugo Boss női parfüm

Hugo Boss Németországban, pontosítva Metzingenben 1923-ban megalapította munkaruházati gyárát, ahol férfiak és nők számára egyaránt készültek öltözékek. A 103 országban jelen lévő divatház 1953 után lett igazán felkapott, amikor piacra dobták első öltönyeiket, később pedig bővítették kínálatukat hétköznapi viselettel is, valamint parfümökkel.

1997-ben volt elérhető az első női Hugo Boss parfüm, a Hugo Woman, ami mai napig hatalmas sikereket arat. Ezt követte 2000-ben a Boss Woman, amelynek fő alkotóeleme a golgotavirág, amit eddig a pillanatig nem nagyon használtak a parfümgyártás során. A Hugo Boss női parfümjei között számos gyümölcsös és virágos illat megtalálható, a Boss Femme parfüm például ideális az érzékiséget kedvelők számára. Az egész világot uraló divatház mindig törekszik a kiválóságra, garantált, hogy azon hölgyeknek nagy kedvence lesz a márka, akik tele vannak energiával, elhivatottsággal.

Hugo Boss női parfümök vásárlása


Sorrend:

Hugo Boss Alive EDP 30 ml Női
19 800 Ft
  db    Kosárba
Hugo Boss Alive EDP 50 ml Női
24 800 Ft
  db    Kosárba
Hugo Boss Femme EDP 75 ml Női
14 500 Ft
  db    Kosárba
Hugo Boss Orange EDT 75 ml Női
13 100 Ft
  db    Kosárba

Sorrend:

Hugo Boss

A Hugo Boss név nem jelent mást, mint mérhetetlen luxust, amely garantáltan kielégíti a magasabb vásárlói igényeket. Szerte a világon sajátos életstílust jelent, tehát nem véletlen, hogy a világ vezető divatházai közé sorolják. Az alapító, Hugo Boss 1948-ban távozott az élők soraiból, ezt követően a gyár elsősorban az öltönyök készítését helyezte előtérbe. A 60-as évekre már meglehetősen magas színvonalat értek el, a 70-es években pedig már divatmárkaként tevékenykedtek. A dinamikus fejlődésüknek köszönhető, hogy termékkínálatuk mára már jelentősen kibővült. A Hugo Boss arculata öt irányvonalból áll, ezek egymástól függetlenek, ám mégis kiegészítik egymást.

Az első az elegáns Boss black, ide sorolhatjuk az elegáns, üzleti, ünnepélyes megjelenést, amelyek meghatározzák az üzleti élet mindennapjait, illetve a különleges alkalmakat. Erre az irányra a klasszikus vonal jellemző, ami ugyanakkor modern is. A második a Boss Orange, amit a progresszív stílus ölel körbe, itt a szabadidős és az utcai ruhák kerülnek a középpontba. A játékos színösszeállítások, különleges minták teszik még egyedibbé a kényelmes és divatos ruhákat. A harmadik irány a Boss Green, a felsőkategóriás sportruházatot célozta be, ami a testmozgás egyedülálló ötvözete volt. A negyedik a Hugo, már a kiegészítőket is magába foglalta, többek között a parfümöket is. És végül jött a Boss Selection, ami a prémiumkategóriája a luxusmárkának, ez az irány teljes mértékben kielégíti az elit vásárlók minden igényét.


Webáruház készítés